I love my horse

Det har jag väl aldrig skrivit innan??

Idag var det dressyrträning. INTE EN ENDASTE FJÖNTERIGREJ!!!
Var väl värmen. Men ändå!
Så skönt.

Idag stod det galoppträning på schemat. Precis vad vi behövde. Hon var duktig. Jag var väl lite si och så med vägarna..... Blev inga bra volter. Hehe, Birgitta ville verkligen ha dom perfekta. Hon menade på att när vi skulle ut och rida program sen så kunde de inte se ut så. Jaja, sa jag med glimten i ögat, det är inte än på några år. O några år sa hon?? Om några månader menade hon på. Ne ne.

Jaja. Hon var nöjd att hon galopperade så bra jämför med innan.
OCH LUUUGNT! Tror aldrig jag galopperat så sakta med henne.
Jag tror att träningen med stången i skogen och galoppjobben hon fått göra där spelar stor roll + att hon blitt starkare.
Till och med högergaloppen var riktigt lugn och bra. Trasslade in sig nån gång och sparkade lite men det var inte mycket.

 Oerhört nöjd idag även om min balans inte är den bästa alltid så vi studsar lite ibland.

 

Det var varmt att träna idag. En liten stund innan visade den 30 grader..

På väg till hagen igen med min lilla gos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0