Det bästa med Malmö...

Det bästa med Malmö är att när man kommer ner där känner man sig verkligen välkommen och omtyckt.
Man blir sedd och bekräftad för den man är och det är så himla härligt!
Det är bara att supa in stämningen och njuta :-D

När jag kom hem igår fick jag ett sms av han jag bytt bort min söndagsnatt med att han var sjuk.
Jaja, hade nästan räknat med det så jag såg till att jag skulle komma hem innan jag skulle börja mitt nattpass.
Så jag fick snällt ta och jobba i alla fall.
Men det har ju gått bra ändå.

När jag ställt av mina saker körde jag till min älskade. Har saknat henne så.
Han tyvärr inte rida som planerat men en promenix såg jag till att unna oss.
Hennes sår i karleden hade läkt fint och svullnaden var borta. Satte på ett tjockt lager med skillingarydsalvan innan jag åkte. Måste köpa mer. Det hade även hjälpt bra på hennes mugg på ena framfoten.
Får se till att rida idag!

Hej hopp i full galopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0