Blåst på en hjälm

Som en del av er säkert vet så blev jag i slutet av förra året eller när det nu var, blåst på en hjälm jag skulle köpa via nätet.
Men som jag alltid gjort och kommer fortsätta göra så lever jag efter måttot "Det ordnar sig alltid". Därför har jag inte grämt mig så mycket över dessa tusenlappar jag förlorade. Av nån annledning...
Jag har hela tiden känt på mig att det skulle lösa sig.
Var ju på seans i januari. Direkt när jag fick budskapet om att något positivt skulle ske och det skulle stå på ett papper så tänkte jag att det var det om hjälmen som skulle ordna upp sig.

Och mycket riktigt.
Idag kom det ett brev på posten från åklagarmyndigheten eller vad det var.
Där står namn, adress och fullt personnummer på personen i fråga som lurade mig och många andra på hastnet.se på en GPA-hjälm.
Där står att jag kan kräva honom på pengarna och hur man kan göra osv.

Vet inte varför jag känner på mig saker som slår in.
Har haft varsel om en viss sak länge. Nu har det med inträffat men det läskiga är att jag känner att det inte är över ännu. Är lite rädd för mig själv........

Men jag är glad att jag ska få mina pengar tillbaka i alla fall. På ett eller annat sätt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0