Pellasvenna eller Svennapella??

Hehe, ja, det är ju en runda som kallas så.
Bevis kommer nån dag :-)
Red alla fall där idag. Det gick jättebra. Evve var laddad från början, men höll sig i skinnet.
Att ta dom första travstegen är alltid lite jobbigt enligt henne. Eller vad hon nu kan mena. Lite fjöntig blir hon alltid.
Stressade lite när jag skulle fatta galopp från skritt samt även under skänkelvigningarna över vägen.
Men hon hittade inte på några dumheter alla fall.
Vad har annars hänt idag?
Jo det var möte på jobbet. Efter det körde jag till Tingsryd. Köpte skor och sulor till Evve. Jag gick in i sportaffären för jag skulle ha nya knälånga träningsbyxor, men det var ju totalt utplockat.
XXL, XL och L fanns ju bara.
Sen gick jag in på REAN på skoaffären. Där fanns en del fint. Vill ha typ vinterstövlar, men de ena paret jag hittade var långt i från vattentätt och den andra paret var inte i min färgsmak riktigt.
Kikade även på nya pumps då mina andra älskade här hemma är på upphällning.
Men dom som dom hade satt ju helt tokigt och var stenhårda.
Dom jag har hemma har jag köpt på scorett, deras egna märke, och dom har varit kanonbra i många år.
Får åka till älmhult och kika.
Efter skoaffären gick jag in på stora Börjes. Skulle se om dom hade några snygga kläder.
Hittade inget skoj så jag tänkte köpa en inredningssak jag kikat på länge. Jaha, gissa vad? Slut såklart.
Struntade faktiskt i hästaffären för en gångsskull. Ska hålla mig till fredag nästa vecka.
Är en del schabrak jag sett ut som jag ska se om jag hittar i GBG.
När jag kom hem åkte löparskorna på och jag tog rundan om Uthövdan.
Kändes bra.
Efter det så red jag.
Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV kul:) haha jasså, båda är snygga fast på olika sätt:)

Hoppas du blir nöjd iallafall

2012-02-28 @ 21:08:22
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0