Nähä

Sicken koll jag har alltså.
Eller ja.
Hovslagare arbetar och skor väldigt olika. Så är det väl inom alla brancher.
Brydde mig inte om att argumentera med min nya hovslagare idag för jag tror nog ändå att han har mer koll än mig!!

Så några guldskor blev det inte då dom var för små. Fasen.
Min andre hade skott med dem och jag med.... men ja, det hade i längden säkert inte blitt bra. Han berättade och visade med hans information och som sagt, han vet mer än mig!!!!!

Får erkänna en sak. Är rätt rädd för folk som är rakt på sak.
Men bet ihop idag så det bra. Han var rätt cool ändå ;-)

Som sagt, dom skor väääldigt olika. Man är ju så himla van vid ett sätt, men man får se till att vara flexibel!
Litar på honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0