Galen

Lilla lilla Evelina. Din lilla stackare.
Att du ska få vara inne och inte får vara ute och äta gräs.
Jag måste göra en liten liten hage till dig ute, men då måste du lova att du inte springer.
Du blir ju bara galnare och galnare att leda på dina promenader. Och jag börjar visserligen vänja mig, men jag vill hälst inte ha en spark i huvudet eller att du sliter dig.
Förstår att det är frustrerande när jag tar ut dig och du inte får gå och beta direkt utan måste gå på promenad först.......
Lilla vän....

Idag gjorde du dock ett stort framsteg. Stod stilla under hela bandagebytet för första gången!!! Behövde inte bremsa dig. Duktig polla.
Men du gillar inte att bli stucken i halsen.... Vi har två gånger till. Hoppas du fixar det.
Idag höll på på att bita mig i armen din lilla fis.

Tycker alla fall mycket om dig och hoppas att du inte är lika galen om ett par månader när jag får ta upp inkörningen igen. Gäller att ha tålamod. Hoppas jag kan ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0