Fan vad ont det gjorde!!

Evepeve trampade mig på foten idag. Lill + ringfingertån är dubbelt så stora.
Det var när vi var uppe vid Kennets och gick. Han klippte gräset med åkgräsklipparen. Han gjorde miner åt honom att det inte var någon fara att hon inte var rädd. När jag titta bort satte hon förståss hoven på foten och flytta sig inte.
Jag ville bara skrika!!
Blev inte arg på henne då det var en olyckhändelse. 
Nu flera timmar senare har jag mega ont!
Hur ska jag lösa det imorgon när jag hon ska promenera. Jaja, det löser sig nog. Jag går hur ont det än gör!
Vi avvaktar återbesök nästa vecka på kliniken. Min ordinarie vet får kolla på henne när han ändå ska vaccinera nu i juni.
Måste ringa dit imorgon och höra så han inte har semester! Ringer ALDRIG mer till distrikarna i Älmhult! ALDRIG!

Här är en bild från sötnosen idag. Hon har varit snäll hela dagen!!! :-D
image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0