Byter hage imorgon

Imorgon ska jag våga mig på att ha Evelina en bit från huset där jag inte ser henne.......
Jaja, hon håller sig nog innanför staketet, men bara hon inte springer.
Jag tänkte som så att jag delar av hagen och sätter Rosanna brevid under dagen så ska hon nog hålla sig lugn.
Där är massor av gräs.
På så vis blir hon och Rosanna kompisar och sen kan dom snart gå ihopa!!!!!
Idag har vi bara tagit en promenad samt vatt i hagen halva dagen. Jag lämnade henne till och med en halvtimme utan uppsikt. Kom förståss en moppe då, men hon sprang nog inte så mycket. Hon e så knasig när hon är i den hagen..
Lite bilder från dagen
image25
image26
image27
image28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0