Försäkrad

image5
Så, då var lilla Evelina försäkrad i ovanstående bolag. Det blir nog det bästa trots allt.
Premien var billigare än vad jag tidigare fått uppgifter om vilket givietvis inte gjorde något. Alla mina hästars försäkringar kommer att slås samman. På så vis får jag hela 5% rabatt som dras på alla mina hästars olika försäkringar.
Jag kommer ha det uppdelat 2ggr/år så det inte blir en allt för stor klumpsumma att betala. Det blev 108 kr dyrare att dela upp det, men skitsamma.
Hovslagaren hade varit där idag och hon hade blivit redan mycket bättre i sin kota! Underbart! 
Nu håller vi tummarna att hon kommer helskinnat hem hit, med lastbil, gärna ända fram till huset!!!
Sedan får vi hoppas att jag inte förhandlat mig........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0