Varmt

Det har varit väldigt varmt och gott dom senaste dagarna.
jag har unnat mig lite päsande i solen faktiskt trots hundra saker att göra. Men det springer inte av.
 
Idag klippte jag gräset i vart fall. Hinner ej det på hela helgen o man vet aldrih hur vädret blir på måndag. Lagom långt var det alla fall idag.
 
Även vatt i Älmhult o handlat pressenter till kalaset imorgon, käkat svenska jordgubbar och mjukglass samt sprungit en runda med Jens på cykel.
Men det gick inte så bra för jag fick håll. Brukar aldrig få det!!!! Ok hade druckit en del innan men det brukar fungera ändå.
Fick gå en del
 
När vi kom hem grillade vi karreskivor och åt vitlöksbröd o potatissallad :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0