Varmt värre

Ok ska inte klaga på värmen. Jag ligger gärna och pressar i gassande sol. Det är gött.
Men det är INTE skönt när man ska sova.
 
Kom hem igår morse och det var nästan 30 grader i sovrummet kändes det som.
Lär väl vara lika varmt i dag med, men nu är det alla fall molnigt. Kanske blir det lite svalare idag.
Vi får se.
Skulle bli svalare till nästa vecka.
 
Igår när jag vaknade promenerade jag bort till gymmet. Tänkte först springa, men med tanke på värmen tänkte jag att det är säkert kallare där inne och det var det.
Svalt och skönt. 
Bara jag och en farbror som var där.
Stod 15 min på crosstrainern och sen tränade jag lite allsidigt då jag inte vatt där med nån ordning på senaste tiden pga sjukdom och tid.
 
Imorgon är det boot campen och på onsdag är det kanske TRX. Inte så många anmälda så vi får se.
Hade vatt skoj alla fall.
 
På eftermiddagen/kvällen åkte vi till Liatorp på kalas. Det var Jens syster med familj som fyllde/fyller år.
Jag stack där ifrån kl 20 då jag skulle jobba.
 
 
 
Linsen var visst lite immig men de e Jens som kör där framme i sin nyomstajlade bil ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0