Tidigare inlägg

Kände mig bara så lessen och värdelös.
Kände att jag har noll koll på allt och ville väl mest ha råd.
Inte min mening att anklaga någon för nåt!!
Hade jag bara infunnit mig på plats så hade det inte varit några bekymmer och jag hade fått allt förklarat för mig.
Det kan jag få nu i efterhand med.
Men som alltid så struntar jag i det.
 
Jag har inte fått gåvan att argumentera. Tyvärr. Därför drar jag mig hällre ur.
 
Jag vet bara att jag vill min hästs bästa.  Jaaa det hade vatt och behandla hennes leder. Jag vet.
Men ville först prova det som veterinären rådde mig till. Fast jag inte bryr mig om att rida. Jag vågar inte. 
 
Annons ligger ute på dom tänkabara sidorna.
Kommer inte bli lätt. Inte lätt och sälja, nästan försent nu el överhuvudtaget. 
Har en eller två andra tankar med. Bär mig emot men känns som enda utvägen.
Ej avlivning förståss
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gör de som känns bäst för dig Tina! Vågar du inte rida så rid inte..är ju dumt att utsätta dig för mer rädsla och då blir de bara fel för dig och hästen.

2013-05-21 @ 14:19:10
URL: http://www.ridtravarenmessier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0