Midsommar

Herre gud. Imorgon är det vecka 22. 
Tors vecka 25 jobbar jag min sista natt innan semestern.
På fredagen är det midsommar.
Vad 17 händer då?????
 
Önskar varmt o soligt väder. Men framför allt att jag får tillbringa dagen/kvällen/natten med den jag älskar mest i hela världen! Sen spelar det ingen roll vad vi gör!
 
Går fort dit. Ganske späckat schema innan och lite hattiga jobbetider då jag bytt eftersom jag behövde vara ledig nästa jobbhelg.
Då ska vi på folkracefstival. Jens och någea till ska köra.
Hans team har ordnat boende till oss. Bead & brakfest. 
 
Längtar efter mon semester så mycket!  Kommer bli den bästa på måååååånga år. Förra året var LÄTT den sämsta jag vatt med om!  Aldrig vatt så lessen som då. Gjorde inte ett skit. Jo körde hö sista veckan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0