JAAAAAAAA

Vägde mig!!! Det var ca 3 veckor sen. Hade för visso ätt rätt mycket onyttigt då men nångra veckor innan det vägde jag ett kilo mer.
Jens vägde sig nu och då ville jag ej vara sämre. Även om jag inte gillar väga mig mitt på dagen då man ätit och sådant.
Jens fick absolut inte titta. Men döm av min förvåning! !!! Jag tjöt av lycka! Hade gått ner 3 kg!!!!!!!!!!!!
Inte undra på att mina byxor passar!!
Det är ju för fasen bara 3 kilo till min drömvikt.
Dock vet jag inte om jag kan väga den vikten om jag tränar och bygger muskler.
Jag får inte bli ledsen om jag blir kvar här för fett är lättare än muskler.
Har en del fett på magen och innerlåren att arbeta bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0