För att vara lite negativ....

... Jag hatar mina beeeeeen.
Dom e så fula!
Men jag ska göra allt jag kan för att få dom finare.
 
I vart fall så letade jag fram min gamla jeancapribyxor idag. Dom har inte passat på jag vet inte hur länge. Ja inte ens under min lilla jojotid förra året.
Böev så glad idag då jag fick på dom. Men mer än så var det inte. Gick och knäppa med var jävligt obekvämt. Men innan har jag typ fårr dom bara till bredaste delen på höften.
Så det är bara tt fortsätta.
Jag har ett mål. Få på brallorna OCH fortfarande, passa i Jens FR stol :-)
 
 
Idag lyfte jag faktist rekord på squaten. Stången väger 20 kg. Jag brukar sätta två st 5 kg vikter på den, dvs 30 kg.
Idag började jag med en bar stång.
Sen satte jag på dom båda 5 kilosarna och körde 10 rep. Sen Bytte jag ut dom till 10 kg på båda sidor och pallade 10 reps där med. Satte sen på 2,5 på vardera sida och ja jädrar. Med nöd och neppe redde jag ut 10 reps på det med.
45 kg :-) Det tar sig.
 
Sen fortsatte jag ett rätt tufft och tungt ben samt magpass efter det.
 
Avslutade 7 min på löpbandet i min gymskor. Inte smart. Nu gör halux vääääldigt ont.
 
Lukade undan nästan alla uppgrävda plantor idag. Gick rätt fort med drygt ändå.
Planterade inte alla men dom största av dom.
Är inte klart i landet, men det är en bit på väg alla fall.
Har massor kvar i trädgården, men det är kul när man väl är där.
Imorgon ska det väl ev regna men det finns tusen saker inne med att göra.
 
 
Lite ogräs i plantorna som skulle väck samt gammalt dött från förra året.
 
Sen blev det så här bra.
Lite snitt är inte litt
 
Finns lite kvar till höger som inte är planterat än. Men det får bli en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0