Dagen tillslut

Dagen blev inte som planerat då det har regnat i stort sett hela em.
Min plan var att i vart fall rensa undan i ett av landen. Det med minst blommor i. MEn det springer inte iväg, blir bara lättare att greppa ogräset ju längre det blir.
 
Så vad har jag gjort idag utöver att gnälla??
Jag drog till gymmet vid halv ett tiden. Kikade ni i den nya saken som städades och gjordes i ordning inför premiäröppnandet imorgon.
Värmde upp 12 min på crossen medans jag studerade en kille (hehe hur låter det??) som lyfte grymt mycket i marklyft. Herre gud. Jaja, duktigt alla fall.
 
Sedan körde jag mina obligatoriska 30 squats, idag med 5 kg extra på dom två sista repsen. Det tar sig i vart fall ;-)
Lägger kanske på dom små 1,25 vikterna nästa gång också.
 
Sedan tränade jag bara magen och biceps. Testade maghjulet som jag inte ens tänkt på innan. Det var en tjej som tipsat om det.
Grymt jobbigt så imorgon får vi se om det har tagit nåt. Körde även lite trx-magövningar.
Kunde lägga till en extra vikt på bicepsen idag på ställningen. Från början klarade jag med nöd och näppe bara 3 st då handleden gjorde grymt ont. Men nu har jag alltså 5. Har gett mig fasen på att klara det och har koncentrerat mig att verkligen spänna handleden utan att behöva tejpa den. Och det har funkat. Har knappt ont i den nu!
 
Sen har jag handlat, tvättat och lagat mat.
 
Suttit och grubblat har jag med hunnit med.
Ja jag har ju inte gjort våldsamt mycket idag.... 
När Jens stuckit till verkstaden efter maten så väntade jag en timme. Sen tog jag en intervallrunda på Grisabanan för att sedan springa ner och kolla läget i verkstan.
 
Bjöd svärföräldrarna på kaffe och fika (obs jag o kerstin åt bara frukt, jag kände inte ens nåt sug) och nu har jag kollat på biggest looser.
Vilka kämpar.
Men man kan ju inte träna 12 timamr om dagen. Det går inte. Man har ett liv med.
 
Nehe, imorgon blir det nattajobb igen.
Ska till stallet på fm.
Man kanske skulle ta och gå en runda med fröken om det inte spöregnar.
 
Tänkt mycket på henne idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0