Änglakväll

 
Igår hade jag änglakväll hemma. http://sannamedium.se/
 
Så fort hon (mediumet) kom innanför dörren en halvtimme innan gästerna kom började hon berätta vad hon kände och såg.
Lite om huset och sånt. Var en jordbunden själ där som vägrade lämna huset förens denne hade sagt några ord till en person som skulle komma sen. Hon gjorde en klockren beskrivning om vilken personen var så det var inte svårt att lista ut vem det var.
Sen sa hon att en som skulle komma var totalt livrädd. Hon hade aldrig vatt på något sånt här och var jättenervös.
Hmm, ja sa jag lite försynt. Ja för det är morfar som kommer, sa hon. Ja alltså DIN morfar, hennes pappa. Jag sa herre gud hon kommer svimma.
 
Sen kom en person till mig och jag höll på att svimma ju. Herre gud. Hon sa vem det var beskrev henne och sa saker till mig som hon inte ville ta när dom andra var där osv. Ja och det var sant för det är lite saker jag inte släppt. Hehe.
Ja hon sa en massa annat med,
Tydligen pratade hon med katten med och allt hon sa om den verkade också stämma med tanke på hur vi känner vår katt.
 
Sen kom gästerna och hon drog igång. Berättade lite info och sånt innan hon välkomnade andra sidan.
Ja det var helsjukt.
Dom flesta av oss visste vem det var som kom. Farfor kom till mig igen och fortsatte sin lilla "uppläxning" av mig. Denna seansen var alla fall helt annorlunda än sist då han som var med mig då gjorde allt för att trösta mig!!!
Nu verkade alla fall allt bara vara positivt och bra i mitt liv, men jag skulle ta det lite lugnare med allt. hehe
Sen var det framför allt en sak som jag INTE skulle grunna på och framförallt inte oroa mig över. Men jag tror jag grunnat på det i 24 timmar snart.
Vill inte skriva det exakt här, men ja, jag vet inte om jag kan släppa det. Men det skulle bara vara positivt och det skulle sköta sig själv och det skulle gå snabbt typ pang bom och jag skulle fatta vad det var när det skedde.
Typ inom en snar framtid.
 
Som sagt, dom flesta visste vilken som kom. En del kunde inte riktigt komma på vilken det var.
Men budskapen till alla stämde väldigt bra. 
Lite chockerande om min syster och hennes besvär hon haft den senaste tiden tex.
 
Sen börjar mitt tvivel. Har hon snokat rätt på info eller??
Men hur han hon i så fall gjort? Har hon asbergs så hon har så exrent minne att allt fastnar om hon tex läst på fb eller nåt??
NEJ nej nej. Då hade hon inte vetat det hon sa om tex min farmor och min morfar.
Inte heller hade hon en aining om vilka som skulle komma hit.
Det enda hon visste var min adress.
 
Ja jag är så förundrad över det här så det inte är riktigt klokt!
Så underbart. TÄnk om detta är sanningen vilket jag tror,
ALla borde gå på sådant här. Alla blir övertygade. Jag lovar!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0