Vill inte pressa eller stressa någon

Det här med att skriva överallt om sin träning. Det är något som peppar mig. Om jag eller nån annan skrivit.

MEN har jag en dipp/depp dag så mår jag bara dåligt av att läsa vad andra skriver.
Något jag försöker arbeta bort.

Igår käkade jag en massa gott igen. Men jag bet mig i tungan och tänkte att NEJ Tina, inget depp över detta nu. Bara träna på som vanligt så är det ingen fara. Du måste unna dig något!
Blev popcorn + en jättebit av en kladdkaka + en cider i sängen med min andra kära hälft...

Jag älskar att läsa olika bloggar från folk som tränar. Det ger mig sådan inspiration. Försöker lära mig att jag ska kika på dom även om jag är nere. Men det är svårt...
Men om jag väl gör det så blir jag motiverad!!

Längtar såååå efter sommaren och hoppas på att jag får på mig mina två bikinis som jag köpte förra året men som aldrig användes.

Långsiktigt långsiktigt....

Men så är det. Jag kommer säkerligen fortsätta skriva att jag tränade de o de o de idag och låta allmänt duktigt, för min egen skull :-)
Alla fungerar vi olika och alla tycker vi olika och så är o så ska de förbli.
Till o med Tina har en åsikt om nåt ;-)

Kram till mina kära vänner som stöttar en i allt. Ni vet vilka ni är ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0