Squats

 
Har träningsverk i röven.
Övingen fungerade.
 
Har kört knäböj förr men gjort fel. Nu har jag fått tips så nu jädrar ska här pumpas rumpa. Ja inte för att jag vill ha en större sådan men en lite mer "fittare".. (hehe)
 
Lyfte nog liiiite för tungt ändå. Klarade bara av 7-8 reps på 3 set.
Hade satt på 10 kilo på den långe tunge stången som jag inte ens vet vad väger. Kan den väga 20???
Är ju viktigt att man går ner till 90 grader. Så långt ner har jag inte gått innan. Där av jag inte känt nåt i baken innan. Hmm, hur lät det?
 
Var på gymmet idag med förresten. Gjorde nåt jag aldrig gjort eller trodde jag skulle ta mig ann. Jag sprang en halvtimme på löpbandet. Men det gick förvånansvärt bra. Jag hade först NRJ i lurarna. Men jag börjar tröttna lite. Det är lite mycket repition på låtarna.
Ändrade till radio Kronoberg. Rätt intressant att lyssna på dom ibland beroende på vad dom har på agendan. förmiddagarna brukar vara helt ok.
Tiden gick fort.
Han 6 km på 30 min. Rätt ok.
 
Sen tränade jag mage och armar. Använde mig av tipsen jag fick igår vad gäller magen.
 
Åkte sen upp till stallet och mockade och bar ett par spannar vatten till hästarna i min polles hage. Jag har lite bekymmer att bära så långt, men det blir bättre :-)
 
Nu sitter jag med ricinolja i luggen och väntar på att det ska verka så jag kan hoppa in i duschen, flr det har inte blitt av än. Äckligt va?
 
 
Här har vi det berömda "Tränningsverket". Ingång i dörren längst bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0