Segstartad övergick i energi

Vill inte rida när de e snö även om snöstyltorna ryker om man travar o sånt...
Men men... Det kommer bättre dagar.
 
Jag fick alla fall tummarna loss och sprang en runda i byn på ca 7 km.
Efter det bytte jag snabbt om kläder och gick ner till gymmet och körde ett benpass vilket gick bra.
Helt ensam på gymmet så man kunde se ut och låta som man ville.
 
Sen for jag och min andre hälft upp till stallet.
 
Efter det tillagades det en stek. Den blev faktiskt jättebra. Fick gå till 76 grader i 175 grader i ugnen. Blev perfekt för en fläskstek. Brukar alltid vara lite rosa när temp är uppnådd men jag lyckades tydligen få en mätaren rätt idag.
 
Sen såg vi på filmen Psalm 21. En svensk skräckis. Den var bra men en aning mysko.
 
När vi låg och kollade på den fick jag en märklig känsla i halsen. ELler ja, från bröstkorgens överdel och upp i halsen. Som illamående ungefär fast högt upp. Aldrig känt så förrut.
Nu sitter jag här vid datorn och känner fortfarande av det men har även börjat känna mig konstig i magen.
LIVRÄDD för magsjuka.
Ska till jobbet om 20 min.....Hoppas det går över.
 
Jag är alla fall på topp idag så jag slänger ut dagens peppbild också :-)
 

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på Stall Assla

Just nu har vi en tävling uppe om ett Amigo Mio fleecetäcke! Vore kul om du vore med, reglerna är enkla!
http://asslatjejerna.blogg.se/2013/march/var-tavling.html#comment

2013-03-22 @ 09:06:31
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0