Långfredag idag

 
Dock har tiden redan flugit iväg. Men nu satte jag mig här fem minuter innan jag ska duscha av mig, vika tvätt om jag hinner och sedan åka och hämta Tessi.
 
Jag har ju världens bästa väckarklocka nu mera i form av ett motorsåg.
Höll på att bli galen när dom började idag igen på en RÖD dag. Men vad tusan. Jag är ändå i tidsnöd :-)
Jag gick i varje fall bort och släpade dom som Jens skulle sagt.. 
Förstår ju att dom vill ha bort trädet, men ska det behöva ta en vecka att få bort ETT träd??? Det var mammas granne så jag vågade inte fråga varför dom bara jobbade några timmar på förmiddagen och ingetting på eftermiddagen.
Hade dom jobbat på eftermiddagen hade trädet vatt borta nu och jag hade kunnat sova i lugn och ro. Framförallt när jag jobbat natt. JA jag har öronproppar, men det hjälper ju inte på mig....
Det roliga är att dom har ett till träd sen..... Dvs, två veckors sågande och en frustrerad Tina. Eller nja. Det är kanske jag som ska tänka om. Se nåt positivt i det. Ska fundera på det (förutom att man kommer upp i tid när man e ledig)
 
Var på gymmet kvar över åtta. Där var folk. Ungt folk med vilket förvånade mig lite.
Körde först tio min på cykel tills rullbandet blev ledigt.
Sen sprang jag i friskt tempo i 20 min. Sen körde jag mina obligatoriska squats. Först med bara den tunga stången för att sen i tredje settet lägga på hela 5 kilo :-)
Det går bättre och bättre.
 
Sen tränade jag mina armar. Biceps och triceps. Samt lite mage med lite olika saker förutom 3 x 1 min planka.
 
Sen åkte jag till stallet.
 
Ikväll blir det tydligen taccos. Inte vad jag planerat. Men slipper jag bara handla det så får det väl gå :-)
 
Ha de gått o tänk på det som står här åvan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0