Jag ska bli folkracebrud :-D

Haha
 
NÄÄÄÄ det ska jag inte.
Men jag kan inte hjälpa att jag skulle kunna göra nästan vad som hälst för att göra min kära p-vän glad.
Och jag är så jäkla lustig som att saker som inte intresserat mig ett dugg tidigare plötsligt intresserar mig.
Vad är detta?
 
Ja det hänger väl ihop med att jag helt enkelt är helt åsiktsbefriad eller att jag inte helt enkelt kan vara mej själv.
I så fall har jag aldrig kunnat vara mig själv för att jag inte vågat säga mina åsikter utan levt på andras för jag tyckt det varit säkrast så.
 
Ja jag vet inte.
Huvudsaken är väl att man mår bra alla fall.
Höll på att få ett bakslag i veckan men det löste sig :-)
 
Nej som sagt, jag blir nog ingen folkraceförare. Folkracebrud kan man väl bli ändå om man nu ska hänga med på banorna och titta???
 
Vet aldrig hur livet ser ut om tio år.
 
Hej hopp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0