Benhinneinflamation...

Ja jag lyckas då med allt...
Just kommit på att det GÅR att springa på löpbandet.
MEN man kanske skulle ha rätt skor och rätt sockar....
 
Idag sprang jag en halvtimme igen.
När jag är klar verker vänsterbenet som bara den. Jessica hade då entrat gymmet och jag skyllde på skoskav när jag haltade fram. OK jag hade fått skoskav med, men det var f-n inte det som gjorde ondast...
 
Smart.
 
Senare på em lade jag mig och vila eftersom jag jobbar inatt. Då hade jag ännu ondare i benet. Vänsterbenet nere på smalbenet typ.
Tror väl bara det är en känning av benhinneinflamation, men det var ju jäkla onödigt. Detta äe något man ej ska belasta och det är lång läkningstid. 
Har jag tid med det???
 
Att springa bränner mest kalorier så det är ju typiskt nu när jag var sugen på det igen, inne som ute...
 
AJa, får bli cykeln så länge tills det går om.
Hoppas jag inte känner nåt imorgon.
 
Sen får jag skaffa lökskor att ha inomhus också verkar det som... Finns annat jag behöver lägga pengar på med!
 
Föresten.. Har fått det här med squats på huvudet som fasen.
Ska göra det varje dag nu framöver, med eller utan vikter. Men det ska utföras. Har testat och benet klarar det!!!
Här ska pumpas rumpa.
Nån som vill vara med???
 
HEj hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0