Benhinneinflamation och sådan skit

Fortsatt reält ont i mitt vänster smalben när jag vaknar upp.
Att gå ner för en trappa är en börda.
Men jag trotsade all smärta och gick ner, haltade ner till gymmet.
Skulle testa att cykla.
Smockat med folk så alla uppvärmingsmaskiner var upptagna. Bara motionscykeln utan display var ledig. Började med den men sen blev den andra ledig så jag tog den.
Begrep mig inte på inställningarna på displayn men tog alla fall ett 30 min program och cyklade typ bara rakt fram.
Stod att man skulle stå o åka o sånt men jag fattade inte riktigt hur man ökade motståndet men detta räckte visst.
Blev svettigare av att cykla än att springa.
Benet kände jag inte av.
 
Efter det gjorde jag tre sets med 10 rept squats med bara stången. Inte lönt lägga på vikter förens jag fått till tekniken + det ömma i benet. Kände inte av det för visso.
Efter det körde jag lite mage på ryggresarställningen eller vad den kallas med 10 kg vikt. Inte bra enligt PT'n men jag struntade i det.....
 
Efter det körde jag 10 reps till med squats utan vikt, bara stången + några bensträckarlyft. OK det heter nog inte så men jag fattar själv vad jag menar :-)
 
Sen gick jag hem och åkte till stallet. Mockade bara och tog in henne då dom skulle iväg sen.
SNart e snön borta i padocken men det lär väl komma mer om ni ser tidigare inlägg....
 
Nu sitter jag med ricin i framdelen av huvudet.
Ska hämta ut mer på apoteket på måndag. Dom har beställt hem.
Dom sa till mig att jag inte fick dricka det.... Ne jag vet det.
 
Jobba inatt med då sen e de fullt upp var dag hela veckan typ :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0