Tyskland

I februari ska jag på en weekend till Tyskland med en kär vän :-)
SKa bli intressant och trevligt!
Är så glad för det.
Tack och lov att det inte var denna helgen!!! Hade ju inte gått så bra.
Får väl låta bli att utsätta mig för fara tills dess....
 
Sovit en stund på soffan nu.
Vaknade av att Jens pratade med mig. Men han var ju inte ens här... Så jag drömde..
Blir rätt trött av att gå då det gör ont + dom starka medicinerna jag tar.
Har dock ej tagit nån idag men funderar starkt på det då det gör rätt ont i ryggen just nu.
 
En sak som är mräklig. Jag har inte fått ett enda blåmärkte. Så det måste vara djupare in som fått sig en omgång.
Jag trodde garanterat att jag skulle vara blå och grann.
 
 
Ska gå en sväng i huset nu så jag får igång musklerna igen.
Skulle slängt ut julen men pallar inte............................................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0