Semester

Sitter o tänker på semestern i sommar så här i början av januari.
Jag och Jens har planerat att vi ska göra en massa saker (var jag nu ska få pengar ifrån) och nu så ser jag att mina semesterveckor infaller ju bara så bra det nånsin går!
Helt otroligt.

Är så glad.

Det som alla fall är 100% säkert (ja om vi fortfarande är tillsammans då) är att det blir Melby alla fall. Där bor vi gratis så det är ju lugnt. Men vi får köpa ett tält innan om det är fullt i stugan!
Har längtat så efter Melby nu!!!
Ska bli så mysigt. Bara att vraka och välja en solig dag och förståss att syrran är där.

Men det är ett tag till.

Längtar så. Detta kommer bli den bästa sommaren på läääänge om det fortsätter som nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0