Evig väntan för den hästen

Evve får fortsätta vänta på att motinoreas. 
Men nu har jag inte så nedrans ont längre så kanske att jag kan longera henne i veckan.
 
Har även kommit på att jag önskar mig ett par sockar med inbyggd värme som nu finns att köpa för ca 250 spänn. Batteriet ska hålla i 8 timmar och så länge hade jag inte tänkt att i så fall köra henne.
Det är nämligen min nygamla tanke med henne.
 
Hade vatt skoj att träna henne men det är ju åter igen detta med skorna.
Hon kan inte springa med för tunga skor. OK tyngd kanske hon behöver till att börja med för visso... Men inte sen.
Sen hade hon behövt brodd runt om i skorna o de har hon inte nu bara i trakten.
 
Jaja, Vi får se vad som sker och hur ont jag har framåt veckan.
 
 
Nu ska ja ev baka nåt.
Vet ej vad.
 
 
Hej hej

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ingen fara, det går att gänga extrahål i ridskorna innan man slår på dom. Finns många som har 4 hål istället för 2, det är bara det att jag inte tycker det är nödvändigt för jag har aldrig tränat mina på så hårda/hala underlag i annat än skritt och då räcker det med 2st tills man kommer ut i snön och kan sätta fart :)

Svar: Jo de e klart :-) Tänkte inte på det.Jag har ju alltid haft de på henne innan då jag oftast joggar hela rundor med henne i skogen. Nu är ju padocken perfekt att rida i om man hade kunnat rida.... hehe

Resan e betalt nu föresten om ja inte säger de till dig nån annan stans.
Fick ringa honom då jag såg förfallodatum var igår..... ups.. Men de var lugnt.
tinafinis

2013-01-22 @ 13:29:39
URL: http://www.nattstad.se/fr%C3%B6kenbrunett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0