Bra

Är MYCKET bättre i ryggen. Känner typ inte av den förutom efter jag skottat blötsnö idag!

Jens har blitt dålig. Hostar o har sig o ikväll började jag med lite grand. Hoppas det inte blir värre till helgen då jag och Jessica ska till Tyskland!
Han blev nog dålig av vansinnesdagen/färden till Vimmerby i helgen som var. En ganska kall buss och sedan en kall dag för att stå i flera timmar på att få vänta på att köra 4 timmars folkrace som han ändå inte ens fick göra för bilen havererade.
Jaja, han hade nog värmt sig en del med annat i bussen på hemvägen.......

Ja nog om det nu.

Jag har donat lite med Evve från marken. Har blitt bättre för var dag. I början var hon rätt okoncentrerad men markerade tydligt för henne vem som bestämde och sen har de bara gått framåt.
Tömkörde idag i alla gångarter.
Kändes mjuk o fin.
Rida nån dag kanske?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0