Nu hände det igen - sjukt

Har kanske berättat för en del om det jag fick till mig på Änglakvällen för drygt ett år sen.
Om att hon hela tiden fick till sig något med en nyckel och så vid sidan om sätet i bilen.
Hon förstod inte varför hon fick det till sig men jag skulle ha det i minnet.
Det skedde ju för ett tag sen. Helt sjukt.
 
O så i dag då?!
Jag satte mig i bilen och skulle åka till jobbet.
Kände mig rätt taggad och ville höra på bra musik.
Var så jäkla sugen på att höra på Poison antingen covern eller orginalet.
Men den spelar dom ju typ aldrig på radion så jag tänkte höra på den sen inatt här på jobbet. Eller jag har alla fall itne hört den på radion!
Växlar mellan NRJ, MIX, RIX och P3 i hopp om att höra bra låtar. 
Vad händer då när jag kommer till 80 skyltarna nån mil innan Ryd??? Jo jag slår över till MIX och vad spelar dom????
Ja, jag dog lite grann där faktiskt. Fick åter igen den där klumpen i magen och sen rysningar i hela kroppen.
 
Jag vet inte ens om man ska berätta sådant här? Då kanske det inte händer igen?
 
Just sådana saker med musik händer rätt ofta... Antingen finner jag svaret på min fråga i en låt som jag slåt över till. Eller är jag sugen på att höra en låt så kommer det. Men oftast är det kanske en låt som spelas ofta och då är sannolikheten större.
 
Men jag kommer leva på detta länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0