Remiss till ortopeden

Egenremiss till ortopeden är beställt.
Ska få min fothelvete opererad så även jag kan gå i finskor utan att behöva må illa av smärta eller gå stelt och fult bara för det gör ont.
Folk tror ju det beror på att man inte kan gå i tex högklackat.
Men det kan jag, så länge det inte gör ont!!
 
Ser inte så mycket ut på bilden.
Har så fula tår så jag tar ej av håsan.
 
MEN ONT gör det.
 
Tyvärr är jag nog konvalicent i nästan två månader... Tänker på hästen...........................
Aja... hoppas de löser sig eller så får ja lämna iväg henne då el nåt.
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att få ordning på det och slippa ha ont! :) nu vet jag ju inte hur dom gör en sån op, men att mocka går kanon även på kryckor, fast antagligen får du inte rida förrän gipset är av eller hur dom nu lägger om ett sådant sår..

2013-04-18 @ 07:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0