Utslagen kommer tillbaka nu

Jahapp
 
Börjat fodra Evve med lucern igen för hon behöver bygga allt vad muskler heter i bakkärran för att kunna galopperna redigt. Vet att ensilaget dom får nu är slaget mycket senare än det vi har hemma så näringen är lite lägre så det är lite därför.
Isåg ju hemma att hon inte behövde lucern alls. Eller ja, igentligen vet jag inte, var inte på den nivån med galoppen riktigt för ett år sen..
 
Utslagen jag sktivit om för ett år sen ca, på ryggen, ja över hela henne försvann ju tillslut.
Men NUUUUU nu kommer dom tillbaka efter jag givit henne detta i liiiten mängd (0,5 kg).
Ryggen är full av små små små knutor givietvis där sadeln ligger också.
 
Jag får prova utfodra med mer musly och ingen lucern... 
Det dumma är att jag just köpt en ny påse lucern och hält i tunna... Nån som vill ha det...??
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0