Shopping i dagarna två

Japp. Nu svider det hårt på bankkontot! Aj aj aj.
Detta var inte meningen.. men men.
Har lyxat med lite saker till hästen och sådant. Lite finare saker just för att vi börjat komma ut på banor och sådant.
Onödigt jag vet, finns fint "billigt" med. Men jag blir peppad och taggad med dessa saker.
Men nu har jag det mesta jag behöver ett bra tag framöver. Bara en kavaj som ska inköpas sen när det blir dags för riktiga tävlngiar.
 
Igår var jag och Jessica i Växjö hela dagen. Kom dit klockan 10 och började då med hööks.
Där köpte jag ett par korta boot eller var man ska kalla dom. Skyddar alla fall för tramp på tex framhovarna.
Sen gick vi inte på sammarkand och kikade i klädbutikerna. Hittade en del fint, men övervägde att spara pengar inför kommande stoköp så det blev bara en tröja. En billig sådan typ basic.
 
Sen åkte vi bort till Charlis. Ah vad mycket fint det finns där. Men dyrt. Mest märkessaker. Eller ja, typ bara märkes.
Men ja, hittade förståss ett babypelham där. Förvisso rakt.. Men vi diskuterade en stund och till mitt användningsområde så skulle nog detta fungera bra.
Så ja jag slösade nån hundring på det. Sist vi pratade bett där så blev det ju bra. Då ändrade jag ju mig också i tankegången. Hmm vad var det för bett???? 
 
Sen åkte vi en tripp till Rusta. Köpte lite smått och gott som vi sedan hittade billigare på ÖB men va fan.
Lite färg till våra bommar inhandlades och även en knallblå pressening vi ska bygga till en vattenmatta.
 
Åkte till citygross och slösade lite där. Bland annat glas för min del.
 
Sen åkte vi till J Y S K och kikade på en soffa jag sett i annonsbladet. Dom hade inte den hemma så jag beställde den.
Sen in på ÖB efter det.
 
 
Svar ja. Det blev en dyr resa
 
 
Nu måste jag leta upp mitt lepsyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0