Evve har åter igen lyckats med det omöjliga.... Knashäst

För några veckor sen när vi hoppade på volt eller nåt, snett var det alla fall så lyckas Evve med konststycket att sparka mig på foten med sin framhov NÄR jag sitter PÅ henne. Det gjorde rätt ont.
Hur fasen håller hon benen igentligen??
 
Studerade denna bilden från väldigt tidig sommar... Hmm, hon arbetar på att förbättra sin frambensteknik...
Fast det var med andra hoven hon sparka till mig.
 
Och så idag då.
Red igenom henne så gott jag kunde på ridbanan.
Hon var ju brunstig och sur som attans. När vi skulle galoppera var hon tvungen att sparka lite igen. Inte så farligt som innan men lite i alla fall.
Hon tar några bocksprång eller vad det var på volten i vänstergaloppen. Då lyckas hon sparka mig på undersidan av min fot med hennes BAKHOV!!!
Hur gör hon???
 
Jaja det gjorde inte ont. 
 
Hon är alla fall för go min lille häst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0