Blä

Ja det är så allt känns just nu.
 
Suck o stön.
Känns som om jag inte kommer nån stans framför allt med dressyren med Evve. Känns som om vi står och stampar på samma ställe. Alltid samma sak som vi måste öva på på lektionerna. Varför blir det aldrig bra?
Är jag för lat eller fattar jag inte hur jag ska göra????
 
Hoppningen går ju alla fall framåt. Bara på några månader har det gett resultat. Tänk, hon kunde inte ens landa i galopp efter ett hinder innan och nu går det för det mesta bra. Bra för att nämna en sak.
 
Dressyren är ju ändå det viktigaste. Birgitta säger att hon förändrats. Fått en mycket bättre trav och galopp.
Jo visst det tror jag på men varöfr lär vi oss inte övningarna??
Vill det ska bli rätt med en gång!
 
Ja jag är väl lite down just nu.
Gör allt för att det inte ska gå ut över Evve. Får inte tappa tålamodet om hon inte förstår eller råka tappa formen när jag rider eller om hon råkar proterstera.
Jag kände idag att jag kokade lite inombords, men höll mig lugn och det var bra det. Stod länge och lutade mig mot Evves huvud i stallet sen. Hon stod alldeles stilla.
Kände mig så ledsen bara att det inte blir bra.
 
Känns som det är nåt fel på mig. Känner mig barnslig och omogen.
Känns som om jag inte utvecklas mer, kommer inte längre.
 
 
Jobbigt som bara den just nu.
Om jag bara kom över detta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0