Tur i skogen

Idag tog vi en lugnare tur i skogen. Äntligen blev det som planerat.
Har föresten inte ridit i skogen sen den dagen hon plötsligt blev så rädd.
Och ja, det hände nåt allvarligt då alltså. Hon var rädd för det mesta idag. En aning jobbigt. Men vi kom runt.
Tog en liten runda bara.
Hon låg på och var stark som attans. Hade ett vanligt tvådelat tränsbett med lösa ringar. Jag vet att hon inte fungerar så bra på ett sådant i skogen, men orkade inte byta till något annat. Vi skulle ju ändå bara ta det lugnt.

ÅÅÅ är sugen på att köra henne nu. DET går dock att göra på vilket enkelt bett som helst.
Har min sele i Häradsbäck. Den får ju inte plats i Tosthult... :-/
Vet inte om jag vågar ha den i förrådet.

Alla som vill får gärna provköra henne sen. Hon är faktiskt snäll. Det lovar jag till nästan 100%.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0