Chock

Ikväll när jag duschat och ätit och skulle borsta håret så tycker jag att det ser märkligt ut. Försöker rätta till det men inser snart felet!!!
Det har trillat AAAAAV!!! En ca 5 cm lång remsa och ca 2-3 cm bred remsa i pannan!
Jag blir sååå ledsen!
Jag har kämpat och kämpat med mitt hår i 2 år nu! Kämpat för att få mitt slitna hår att bli långt igen då det slutade växa!
Nu har jag en kal fläck mitt i pannan, visst den går att dölja, men ändå.
Och hur grannt blir det när det växer ut???

Verkar inte som nåt jättebekymmer kanske, finns värre saker. Men detta är illa för mig just nu!

Och inte nog med det. Håret sitter rätt löst så det går att plocka bort mer där runt fläcken.

Har haft håravfall innan, men det har varit ett och samma ögonbryn som trillat av. En gång i puberteten och en gång efter jag slet av mitt korsband.

Jag måste ringa vårdcentralen imorgon så dom kollat upp det och om jag kan få en salva eller nåt som stoppar håravfallet. Tänker inte tappa mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0