Hoppade lite, blev trött

Hoppade lite hemma igår.
Kändes väl sådär.
Började med att värma upp henne riktigt och fick henne mjuk.
Det märkliga var att efter framskrittningen fick jag knappt fram henne i trav??!?!?!?
Började väldigt lågt, typ 20 cm just bara för att försöka hitta rytmen. Travade först över detta på en volt. Övergick till galopp.
Hon överhoppade sig lite väl mycket.
Övergick till ett litet kryss. Nja, hon hoppade inte jättebra precis till att börja med.
Märkte att hon flåsade som bara den.
Skrittade mycket men nja, hon var rätt trött o svett.
Visst det var rätt varmt ute och hon är ju inte van vid det just nu så det kan väl ha varit det.
Men just att jag inte fick fram henne i trav med en gång och den andningen hon hade efter bara lite galopp och några hopp oroar mig.
I vart fall var hon go att ha och göra med.
Kunde dock inte låta bli att ta ett språng på ett 85 cm hinder innan vi avslutade. Det hoppade hon jättefint i den svåra galoppen (som inte är så svår nu mera). Det förståss efter jag skrittat henne länge så hon varvat ner. Avslutade på ett litet kryss.
Blev inte så mycket språng idag som jag tänkt mig då hon var som hon var i andningen.
Fotade lite.
Mest på fåren :-)
Denna bilden tog jag nog igår. Evve har äntligen fått bli en nakenfis hon med :-)
Har nåt skit på linsen ser jag (mobilen), mörkt uppe på mitten.
Tagit med digitalkameran med nog liiite hög iso på.
Denna är så tjock o fet nu så hon pallar inte resa sig ibland (eller lägga sig??) så hon brukar sitta på detta viset jättelänge.
Stolt pappa som verkar vilja vara anonym då han gjort allt för att dölja vad det står på öronen. :-)
Han är jättegosig. Första baggen vi har har som är orädd och snäll. Alla fall mot mig :-)

Kommentarer
Postat av: Gullan86

Vem är det hon går med(sällskap) nu? har ni kvar ardennern?



2012-03-27 @ 21:39:36
URL: http://gullan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0