Dressyrsadel

Jag är ute efter en dressyrsadel.
Jessica lyckades hitta en i Osby till mig igår just när vi var i Osby. Men den hade vi ju inte tid att åka och titta på då eftersom vi var där i annat syfte.
En Kiefer för 3000.
Hade ju inte varit fel och prova.
Vet  17 bara när jag ska ha tid och åka dit o prova den.
Hade velat göra det nu!
Lönen kommer nästa vecka dock. Visst, pengar finns ju på kontot men det känns bara som om jag har shoppat så mycket just nu :-)
Men en sadel för Evves allra bästa hade inte vatt fel.
Vi får se hur ja gör. Är väldigt sugen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV kul att höra:) Antares och BD har luvor som är marin/vita annars vet jag ingen sådär direkt, Eskadron och Equiline har ju mörkblå annars dock inget vi säljer...

2012-03-23 @ 14:52:07
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0