Ridit lite

Tog en liten sväng med Evve i skogen när jag vaknade.
Tanken var att ta det lugnt då hon blev vaccinerad i förgår. Lite jogging ca 4 km.
Det var lättare sagt än gjort. Evve ville förståss mer. Hon var hur pigg som helst. Verkade glad och studsade fram.
Men hon fick hålla sig i trav även om hon ville galoppa.
Ute på vägen kändes hon inte så trafiksäker för dagen.
Kändes som om hon kunde kicka till vilken bil som helst som kom förbi. Så laddad var hon.
Men det kom bara en bil. En skåpbil förståss, men jag red ner i diket för säkerhetsskull.
FÅr se vad vi hittar på imorgon. På söndag ska vi alla fall till Tosthult och hoppa lite. Jessica var hemma och skulle vara snäll och hjälpa mig med hinderna så jag slipper hoppa av och på.
Snällt av henne.
Sitter i sängen nu. Är väldigt trött.
Tomas är och hämtar Isak och Jesper. Ida är i Sthlm med sin mamma. Ska kolla på hund.
Isak har fyllt år så vi ska nog äta nåt gott ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0