I lördags...

Red vi ganska långt. Visste inte hur långt det var, men jag hade ställt in "runkeeper" på "annan" träning och det visade sig att det var ca 9 km långt.
Mestadels lugn jogging för att skritta genom skogen vid Gerds.
Evve fortsatt väldigt pigg.
På söndagen fick hon vila igen. Jag hade lite annat att utfärda.
Har planer på att hoppträna i Tosthult idag kl 15.
Jag hade tänkt mig sätta upp tre hinder på en linge, rättuppstående, enkelt kryss och en oxer, samt sockerbitarna längst ner på en volt.
Sen ska jag träna lite på detta.
Exakt hur har jag inte lagt upp det än. Det löser får falla sig. Evve kanske inte alls vill hoppa.
Går allt bra så anmälar jag oss till Pay and jump. Har redan bytt bort turen jag jobbar då :-)
Nu sitter jag på jobbet, mör i kroppen efter gårdagens besök på gymmet i Lönsboda :-)
Är nog mest trött i benen efter crosstrainern ;-)
Nehe, nu så ska jag gå o dricka lite.
hej hej

Kommentarer
Postat av: Sara Li

Skoj att du ska på MK-klass. De har en del nyheter nu också, hoppas du hittar något där!

2012-01-16 @ 07:49:05
URL: http://sarali76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0