Blev lite hopp alla fall

Red och hoppade lite i Toshult idag.
Underlaget var inte det bästa. Lite klumpigt av snö och gummiflis. Jädra vinter!!
Men jag satte upp en liten oxer på 60 cm och ett plank på ca 50.
Tog även fram sockerbiten.
Evve var rätt lugn hela tiden. Bockade och hade sig lite grann men det var ingen fara.
Det är väl ingen höjdarträning jag gör när jag hoppar själv, men jag kan i alla fall känna på henne hur hon känns.
Det var tanken idag. Bara känna på henne om hon bjöd. Några skutt blev det och hon blev trött just på grund av underlaget.
Dessutom så när vi började värma upp var hon något stel i vänsterbogen. Kanske hon hade lite träningsverk från dressyrpasset i snön igår?
Dom flesta hoppen Evve gjorde idag var alla fall klart godkända. Några jättehopp och någon lite miss med var benen ska vara får man stå ut med!
Knycker Evelinas (se länkfältet) bilder som hon tog idag.
Kanske inte så skojjigt att se då dom som läser bloggen redan sett dom. Typ Jessica o Evelina :-)
Se och njut :-)
Tycker verkligen om denna bild!!!
Fighting-red-face.........
Spana in coolings tattoo :-)
Dagens failbild :-)
Nästa skutt gick bättre alla fall :-)
Och så sparkar vi lite....
Lite mer bus...
Där i mellan tar vi ett litet skutt till. Ska föreställa 60 cm. Höjdhoppning på hög nivå :-) Vilken teknik hon har alltså ;-) (jag med)
Och så bjuder jag på detta konststycket :-)
Fotografen är alltså http://saintinhell.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Noomie

Härliga bilder! Lite vinterbus, haha^^

2012-02-03 @ 00:52:20
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0