Rid försiktigt nu!

Varit ute och ridit en sväng på en LUGN Evve.
Härligt och underbart vårväder. Lite blåsigt, men det var gött ändå.
Snön är NÄÄÄÄÄSTAN borta nu!
Men jag vill bara upplysa alla att det det försiktigt nu när tjälen släpper. Red mitt på en väg idag och plofs så blev det en djup håla.
Det är jätteunderminerat nu!
Var rädda om hästarnas ben!
AAA är så glad. Idag testade jag ett par ridbyxor som aldrig har passat mig. Inte ens sist jag var igång och tränade.
Nu fick jag på dom utan bekymmer och gick lätt att knäppa.
Gissa om jag är glad!
Inte en dag för tidigt!!!
Snöfria vägar!
Nästan hemma
Bada lite???

Kommentarer
Postat av: Linn

Tävlingssugen? Kika in i min blogg isf. Ha en fin kväll annars :)

2012-02-23 @ 20:48:41
URL: http://llagerskog.blogg.se/
Postat av: Fraj

den där tjälen är lurig! :S

2012-02-23 @ 23:38:28
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0