Rastats

Idag var/är det väldigt kallt.
Eftersom jag frös igår då det var lite varmare när jag red så funderade jag på att skita i det denna kalla helg.
Men NEJ jag sa ju att jag aldrig skulle låta henne stå mer än en dag så det fick bli något alla fall!!!
Drog på mig mina kamelsockar. Premiär för dom. Ett par jeansarbetssockar + ett par ullhåsor och mina vinterridskor.
Sadlade på och begav mig ner mot torpet. Tänkte att det räcker bara hon får röra sig lite.
Travade nere på åkrarna och sen red jag hem igen. Hemma på en åker lät jag henne galoppera lite grann i båda varven.
Hon lugn faktiskt.
Det blev väl ca 20 min. Men det fick räcka. Kör nog på lika dant i helgen!
Jahapp, idag så har man invigt gymmet i Lönsboda också!
Körde 20 min på crosstrainern som uppvärming innan jag gick på maskinerna.
Maksinen där man ska lyfta uppåt är ju lätt jobbigast. Jag är så svag!
Lättast är den för ryggen. Har nog en rätt stark rygg verkar det som.
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0