Kallt, o kallare ska de bli!

Red en sväng direkt när jag vaknade.
Red ut en sväng idag. Evve skötte sig hyfsat. Sprang dock på tvären efter vi kom på tillbakavägen. Bra då vet jag att hon kan galoppera i skänkelvigning......
Jaja, hon lugna sig sen. Jag travade henne bara hela rundan.
Kallt som bara den.
Nästan hemma stimma hon upp sig lite grann. Men överlag vad hon snäll!
Jag och Evelina (länkfältet) smsade lite. Vi bestämde att vi skulle till simhallen i Lönsboda och simma lite.
Väl där simmade vi i hela 45 minuter och idag kändes det inte så tråkigt.
Sen hävde vi oss i lilla bassängen ett tag och njöt av värmen.
Efter vi var klara körde jag till gymmet och skrev in mig där. Så nu så är mina friskvårdscheckar från jobbet utnyttjade. Nu ska gymmet bara användas också!
Idag såg det ut att bara vara småherar där.
Nehe. Det var allt för idag. Nu antikrundan och sen biggerst looser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0