Ingen bomb exploderad :-)

Idag ska jag minsann försöka fylla på med lite bilder.
Har just varit i Lönsboda och simmat och är rätt mör i kroppen + int i magen då jag svalt ungefär halva bassängen omedvetet. Har vatt så i hela mitt liv.

Red Evve idag över Pellasvennavägen. Hon höll sig riktigt lugn. Inga CP-ryck en ända gång.
Så jäkla skönt.
Joggade hela rundan. Jag frös om fötterna ändå.
Bilderna med snö blir inte bra. Färgen verkar försvinna från fotot. Vet inte hur man ställer in. Provade med ison men nix.
Började med att gödsla (har torvbädd)

Evves godissten, himalya
Första bebben i år. Men hon är ju över en månad nu :-) Hon står i skrapgången om ni undrar varför det är så mögigt.
"95:an" - en snäll ko. Inte kalvat än
3 av sex kvigor
Barnkammaren :-) Som ni ser till vänster på bilden vid väggen så kan dom gå in där som dom själva vill.
Hehe, Siv är på bushumör. Kolla in ögonen.
Evve hade ingen lust att följa med idag....
Stor protest!
Fick tag på henne alla fall. Hon var inte sugen att vara med på bild.
Skogstur, ignorera ruffsmanen :-)
Snart hemma. Ser hon ledsen ut eller? FÖr den som kikar noga så har märket på tränset trillat bort. Nån som vet (mer än stable store) som säljer hubertus så dom kanske kunde bäställa hem ett nytt märke?
Is i skägget
Hemma med halmen. Här ser ni hennes skav.
Siv vill gå in, NU!
Sen tog jag en promenix med vovvan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0