Fint men kallt!

Idag har jag ridit en sväng om Allamåla.
Evve skötte sig exemplariskt. Hon kom direkt i hagen och ridturen var helt lugn och avslappnad. Precis som hon var innan.
Fick till o med driva på lite när jag skulle prova galoppen.
Solen sken, men det var lite kallt för jag frös om händerna. Hade höstvantarna på mig.
Har även själv sprungit om Häradsbäck idag på nya rekordtiden 49 min :-)
Kom på att jag köpte en t-shirt i GBG med. En GBGHS 12 t-shirt just bara för att ha som suvunir.
En pike var det föresten o ingen t-shirt.
Hej hopp
Gjorde i ordning henne ute idag
Jag och mina käraste när vi var klara :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica - Hoppryttare

Va snygg och blank hon är! Har du rakat henne igen eller det är bilden som luras? :)

2012-02-27 @ 12:36:04
URL: http://jjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0