Fick stå i två dagar igen..

Ridit Evve idag efter att hon hade fått stå i två dagar igen.
Förväntade mig inte så mycket av ridningen idag. Höll mest tummarna att hon skulle vara lugn.
Jag måste säga att hon var faktist det!
Så jäkla skööönt!
Vi red en sväng i skogen via galoppsträckan. Lät henne galoppera där idag. Hon hade ju kännts lugn innan.
När vi kom hem red jag bort till en åker och galloperade över nysnön. Det var riktigt roligt och härligt framför allt.
Det var himla skönt att Evve även höll sig i skinnet och inte bockade så mycket!
Några bilder från dagen :-)
HERREGUD vad snabbt det gick att ladda upp dessa bilder!
Tog ut minneskortet ur mobilen och satte in i datorn. Aldrig provat det innan. För det brukar gå sakta även om jag kör via det trådlösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0