Bombvarning på fredag?

Ridit Evve i skogen idag. Rundan runt Allamåla. Tyvärr var tallen nedsågad nu så vi kunde inte hoppa :-(
Evve höll sig lugn i stort sett hela rundan utom en gång då hon tog ett hopp rakt ut i en snövall då hon blev "rädd" för något. Sen var det inget mer.
Hon var pigg och framåt. Där vi brukar galoppera gick hon och laddade men hon fick hålla sig i trav för det mesta.
Testade henne i några meter bara om galoppskänkeln satt där även idag.
Ja imorgon lär det inte bli nån ridning så jag grunnar på om hon kommer vara skogstokig på fredag???
Jag ska jobba extra på dagen imorgon nämnligen. Sen efter jobb blir det till att sola sen hem o dona.
På fredag hinner jag alla fall rida igen. Efter det ska jag till simhallen och sen blir det till att handla och hämta barnen i Älmhult. Sen ska jag jobba på natten.
Just det, fyllde ju år också kom jag på. Kanske man skulle ut och äta med??? Inte en aning.
Helgen är det fullt upp.
Puh jag är helt mör. Jag och min kära granne har vatt på gymmet i Lönsboda.
Nehe, nu har katten nån märklig ställning på min arm så nu skriver jag inte mera.
Dags att sätta ärtsoppan på kokning.
hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0