Tagit det lugnt några dagar.

I fredags red jag ner Evve till Daniel.
Först var jag och pratade med grannen om hon kunde få gå ihop med hennes hästar.
Det fick hon, men idag kom han som hon har hästarna hos nu på sommaren och sa att Neeej Tina, jag vill inte ha mer hästar. Jaja, han hade inte behövt göra nåt o för ägaren gick det bra.
Suck
 
Jag vill ju inte ha Evve ensam längre. Även om hon ser andra djur så är det inte samma sak.
Har frågat i T-hult om hon kan få vara där och visst det får hon.
Men ja, det har vatt lite annat med som är fram o tillbaka hela tiden.
Suck
Jag som tänkte jag kunde testa om det blev lite skillnad på henne.
Nu vet jag f-n inte vad jag ska göra. 
 
Jahapp.
 
Igår vila Evve helt och hållet och idag körde vi igenom ett dressyrpass.
Hon var lite överladdad men det gick bra ändå.
Skrittade fram länge, gjorde olika böjningar och sidvärtrörelser i skritt, volter mm.
Mot slutet gjorde vi försök på förvända galopper, precis som vi tränade på dressyren sist. Det gick riktigt bra i högergaloppen hör och häpen! I vänster så bytte hon till höger. Men men då vet jag att det ska gå o lära henne det med. Har ju svårast för höger :-)
 
Vet ej vad vi ska göra imorogn. Ut o galoppera kanske. Tömkörning på tisdag på träningen!
 
Bild efter avslutat pass idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0