Shoppat på Stablestore

Har väl sagt att jag aldrig mer ska handla där då dom är så j-la sura jämt.
Ja, ta emot kritiken och ändra er. Jag är inte den första att tycka det.
Konstruktiv kritik som man kan göra något åt!!!
 
MEN igår var det en himla trevlig tjej som jobbade där!
Meningen var att jag bara skulle se om dom hade ett par stövlar samt prova dom.
Sen visste jag att dom hade det allra billigaste priset på ett par MH-stövlar jag hade provat innan. Jag har jämfört på nätet.
Jo då. Dom hade båda stövlarna jag sökte. Dom jah ville prova hade dom just fått in. Hade dom dock bara i brunt. Dom låg i överpris, för dom har jag hittat billigare på nätet.
Det var ju dom där Bocaj-stövlarna jag visat här innan på bloggen.
Provade st 40 R/R. Men R/R var för litet på dessa och dom hade inga andra.
 
Provade dock MH-stövlarna igen. Hon sa att dom var prishöjda till ca 2300 mot 1999 som det stod på nätet.
Jo dom känndes ju sköna. Hon sa att jag fick dom för priset som stod på nätet. Kunde ju inte låta bli att slå till då.
Hon varnade för dragkedjan. Det var ju snällt. Men det var bara att reklamera dom så fixade dom det. Men det var förståss inte alla som gick sönder.
Hon skickade även med (gratis) ett par kilar för dom satt bäst då. 
 
Köpte även nya deltor till pelhamstången och en ny mjuk flughuva till Evve.
Hon ser lite tokig ut i den, men den är nog bekvämare än den andra.
Hon får gå utan utstyrsel när hon kommer till skåne dock till att börja med så hon inte blir utmobbad....................
Letade e
även efter ett nytt pelhem till henne. Ett som är lite lättare samt kortare skänklar. Babypelham. Men dom hade bara två kvar i fel storlek. Visst dom hade även sådana från 600 och uppåt. Kände inte riktigt för det...
 
Här kommer lite bilder.
Deltorna till pelhamet.
Ja det var väl vad Evve tyckte om sin nya luva :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0